KOBELCO SK350DLC-10

KOBELCO uvádí na trh svůj nejmenší demoliční stroj v Evropě SK350DLC-10

Po uvedení strojů SK400DLC-10 a SK550DLC-10 v lednu 2018 na trh oznamuje společnost Kobelco Construction Machinery Europe B.V. (KCME) uvedení nového rypadla KOBELCO SK350DLC-10 – nejmenšího stroje určeného výhradně pro demoliční sektor. Navzdory své menší velikosti má všestranný nový model řadu vlastností jako větší modely, které jsou navrženy tak, aby pomohly bezpečné a rychlé montáži / demontáži přídavných zařízení, snadnou přepravu a výrazné úspory nákladů.

KOBELCO je již dlouho lídrem na trhu s demoličními rypadly a na začátku tohoto roku zahájil prodej demoličních rypadel na evropském trhu. Stejně jako modely SK400DLC-10 a SK550DLC-10 je nový SK350DLC-10 vybaven systémem NEXT, vyvinutým společností KOBELCO.  Jedná se o běžný základní stroj, se speciálními nástavbami pro demoliční práce. Ramena lze snadno měnit na místě.

SK350DLC-10 NEXT je nejvhodnější pro demolici vícepodlažních budov od úrovně terénu. Jeho ultra dlouhá konfigurace umožňuje maximální výšku 21 m (s ramenem 6,1 m) s maximem hmotnosti příslušenství 2,6 tuny. Samostatná konfigurace výložníku stroje je ideální pro demolici nižších podlažích budov, kde je beton nejhrubší – maximální pracovní výška SK350DLC-10 je 6 320 mm.

Demoliční práce vyžadují náročné podmínky pro stroje, takže ramena na SK350DLC-10 jsou vyrobena tak, aby byla zajištěna maximální životnost a snížena konstrukční únava materiálu. Jejich konstrukce také zjednodušuje proces montáže / demontáže, aby se snížila doba prostoje stroje.

Dalším klíčovým přínosem systému NEXT je nízká skladovací a přepravní výška ultra-vysokého nástavce při složení. Toto je navrženo tak, aby pístnice přešly přes kratší rameno, zatímco zadní část ramene zůstává plochá. V důsledku toho je výška celého ramene ve své složené poloze přibližně 2 metry, což znamená, že je možné přepravovat na standardním přívěsu, čímž ušetříte významné logistické náklady.

Model SK350DLC-10 má k dispozici tři pracovní režimy, které dále pomáhají úspoře paliva: režim H pro těžkou práci; S-režim pro standardní práci a ekologický režim pro nejnižší spotřebu paliva. Funkce AIS (Auto Idle Stop) také zvyšuje tuto účinnost tím, že zabraňuje zbytečné spotřebě paliva, když je stroj ve volnoběhu.

Na komfort a bezpečnost obsluhy je vždy pamatováno, takže není žádným překvapením, že výrobce významně investoval do kabiny demoliční techniky SK350DLC-10. Kabina je kompatibilní s úrovní II FOPS a je vybavena bezpečnostním sklem s vysokou pevností a radiální ochrannou mřížkou přes přední a horní okna a může se sklopit až o 30 stupňů, takže obsluha může udržovat pohodlné držení těla při vysokých demoličních pracích.

Stejně jako modely SK400DLC-10 a SK550DLC-10 obsahuje SK350DLC-10 také řadu dalších důležitých bezpečnostních prvků včetně systému prevence rušení kabiny, který zabraňuje tomu, aby se pracovní nástroj nedostal do kontaktu s kabinou za provozu. Kromě toho se pracovní poloměr a stabilita stroje vypočítávají z polohy přídavného zařízení a obsluha je upozorněna, když je stabilita ohrožena systémem varování stability. Model SK350DLC-10 je vybaven kamerami z pravého a zadního pohledu, systémem reproduktorů, deflektorem a jasnými LED osvětlením pro větší viditelnost.